ska man skratta eller gråta?

Har under tiden jag bloggat varir glad över hur trevliga läsare jag har. Får inte supermånga kommentarer, men de som lämnar spår efter sig verkar vara snälla rara människor!
Tack för det, uppskattar det jättemycket, och det värmer verkligen i hjärtat när man får respons.

Men så finns det naturligtvis vissa människor som bara inte kan låta bli att lämna spydiga kommentarer. Denna fick jag idag;


jag vet att den är väldigt mild med tanke på vad som ofta skrivs i övrigt, men känner ändå att jag vill ta upp det.
Detta är en sådan typisk oerhört onödig kommentar! Vet människor inte vad konstruktiv kritik innebär?
Jag förstår om man vill kommentera något man stör sig på, men man kan ju ändå välja att göra det på ett respektfullt sätt?

Så till dig Anna, jo, du skrev det där enbart för att vara dum. Du kunde ha valt att inte kommentera alls, gör jag ett så dåligt jobb kan du ju helt enkelt sluta besöka denna blogg. Och när man absolut måste anmärka på fel kan man som sagt göra det med en gnutta respekt.
Det hade räckt med att säga att du tycker det blir snyggare om naglarna är lika breda överallt. Att säga at något är förjävligt är helt enkelt onödigt.

Så till er som läser; Jag tar hemskt gärna del av kritik eller förslag ni har som kan leda till att jag utvecklas och lyckas bättre med det jag gör. Jag har som sagt ingen utbildning och har oerhört mycket kvar att lära.
MEN gör det med en trevlig ton istället!

Och återigen tack till er som lämnar trevliga kommentarer, och tack till er som inte kommenterar alls också, då är man i alla fall inte otrevlig!
Publicerat: 2011-02-23 @ 16:07:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0