super lovely lip balm

Se här så underbart vackra läppbalsam jag hittat på denna sida!



De två ovan kommer från Anne Taintor i supersöta retroaskar med ironiska uttryck.  De har solskydsfaktor på 15, är svagt rosafärgat och finns i två dofter.
Jag blev totalt förälskad i den nedre med Thelma och Louise, givetvis för att den är så fruktansvärt söt, men att dofta hallonsylt på läpparna tackar jag heller inte nej till!

49 kr kostar dessa godingar

På samma sida finns även dessa:





Dessa PinUp Balm är härliga läppbalsam i metallaskar med skjutlock, dekorerade med läckra 50-tals pinupbilder. Underbar vård för läpparna och en fest för ögonen! Pin Up balms är tillverkade av helt naturliga ingredienser och gör läpparna naturligt mjuka och återfuktade. produkterna är inte djurtestade.

De finns i olika smaker såso lemonade (den ska jag ha), choklad, pepparmint med mera.

Så säg mig hur underbara är inte dessa?!!

Även PinUp Balm kostar 49 kr
Publicerat: 2011-02-25 @ 15:44:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0