8/1 01:45

Denna kamera fick jag i tidig födelsedagspresent av älsk!



Med 14 megapixlar enkla funktionella inställningar, 3X optisk zoom och HD inspelning bland annat är det en kamera som passar mig perfekt!

Till denn fick jag också ett litet stativ. Varför- jo för att kunna spela in när jag gör naglar tex!
PERFEKT!! Så förhoppningsvis kommer det bli ett par tutorials här framöver!

Kameran har jag endast testat lite, men är jättenöjd! Verkligen prisvärd, ni kan köpa den för 479 på pixmania.se
Publicerat: 2011-01-08 @ 01:38:57


3 kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: jag har då aldrig haft problem med att beställa akryl osv, de står ju for professional use men går att köpa ändå, borde ju vara samma sak med alla ezflow och inte bara de glitter jag beställde :) bara att testa, om de för någon knäpp anledning inte skulle gå så kontaktar transdesign dig innan dom drar pengar :)

2011-01-08 - 01:54:31 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: såg nu att de står att de inte går internationellt, men glittret gick uppebarligen bra ändå :) hittade de under Acrylic colors. Vad ska du beställa för ezflow produkter? :D

2011-01-08 - 01:55:45 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: ja akrylglittret går ju att beställa iaf :) vet fatiskt inte om de är färdigblandat, har int testat det. men de borde det vara :)

2011-01-08 - 13:05:35 | URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0