Elf läpp paletten

Jag köpte ju för ett tag sedan en läpp palett från Elf, dags att visa upp den! Jag visar tre färger om dagen, vill inte torka ut huden onödigt mycket genom att tvätta och ha mig! Är helt öm och röd under näsan efter alla snytningar.. :(



Såhär ser paletten ut inuti; 12 färger, två läppglans, en läppenna och en pensel. Penseln är dock kass, så den hamnade i soptunnan. Färgerna jag visar idag är de längst till vänsret i ordningen uppifrån och ned.

1

En neutral färg som går lite mer åt hallonrosa än vad bilden visar

2

En nude färg som tyvärr inte klär mig alls

3

Färg som passar till både jobb och vardags, något mörkare än på bilden.


Så, vilken av dessa tre är er favorit? På mig föredrar jag lätt den sista!



Publicerat: 2011-01-23 @ 22:21:10


1 kommentarer
Postat av: Ida

nude färgen gillade jag! :). vart har du köpt paletten?

2011-02-08 - 19:29:53 | URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0