Marocko naglarna

Ser nu att statistiken har hållt sig, till och med ökat trots att jag inte bloggat på en vecka! tackar!
Här kommer bilder på naglarna jag gjorde till Marocko!



förlängt nagelbädden, vit fransk med turkos strassdekor och akrylblommor



De blev helt ok, men den rosa akrylen jag har är kass! dels gulnar den massor, dels täcker den inte (man kan fortfarande se linjen där min egen nagel slutar) trots att jag byggt med ett ganska rejält lager! Formen blev också sådär, nagelformarna jag använder kan man använda om och om igen, men efter ett par gånger vrider de sig lite, ska nog köpa engångsformar.



De turkosa stenarna valde jag givetvis för att matcha tånaglarna!
Publicerat: 2011-01-22 @ 13:31:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0