Planer

Vet inte hur många gånger jag trorr att jag jobbat mitt sista pass för detta lov, men av någon anledning plockar man på sig mer, Vilket jag är väldigt glad över, har inte jobbat så värst mycket, men kommer ändå bli en ganska bra lön sen :)

Detta är dock garanterat sista natten jag jobbar innan vi åker tillbaka hem till Jönköping. Glömde laddaren till datorn, så blir nog ganska segt tyvärr..

Nåväl, idag har jag gjort en liten förlängning på tånaglarna (inte så låga, mest för att fixa formen), tänkte visa dem imorgon. På morgonen tig jag en promenad direkt efter jobbet, jäteskönt, och blir alltid bättre med trevligt sällskap! Funderar på att göra samma sak imorgon, blev jättepigg när jag gick, men för ovanlighetens skull somnade jag jätabra när jag kom hem sen. Dock är det ju isgata nu så vet inte om jag vågar!
På kvällen ska vi å bio, the tourist!
Två av de snyggaste människorna på jorden i huvudrollerna, så den kan knappast vara dålig! På Måndag bär det som sagt av hem till Jönköping där vi ska börja tvätta, städa och packa innan resan. På Tisdagen ska jag förhoppningsvis träffa en tjej som behöver lite hjälp med att hinna med sina hästar, så har jag tur kommer jag snart börja rida igen!!
Vore underbart :)

Så, det är alltså mina planer för de kommande dagarna!
Publicerat: 2011-01-09 @ 00:03:34


1 kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-09 - 08:37:51 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0