Pö om pö

Låter jag våren skrida in i hemmet! Igår bakade jag den sista kladdpepparkakan, idag åkte tomtar och röda gardiner upp på vinden igen. Fram kom lila gardiner och gula rosor. Solen skiner utanför och jag känner mig riktigt hoppfull inför denna vår.
Inredningsvis har jag som många andra fastnat för vitt, vitt vitt! Men jag kan tycka att det blir för stelt och livlöst utan NÅGON färg. Jag kommer fortsätta köpa massor av vit inredning, men pryda lägenheten med blommor i alla glada färger jag kan hitta på!
Fram tills blommorna börjar grönska utanför bjuder jag på denna underbara bild från förra våren!



Min älskade älskade lilla plutt, han förgyller verkligen vardagen!
Publicerat: 2011-01-26 @ 11:29:29


2 kommentarer
Postat av: Sara

sv: mest troligen så har du beställt mer än vad som ryms i en liten box, då finns de ej som alternativ. Men om du vill veta om de ändå går att skicka i en box så maila dom och skriv med alllt du ska beställa så säger dom om de ryms. :)

2011-01-29 - 13:19:49 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara

såg nu att du sa att du beställt akrylkit, de ryms inte i en liten box. i en liten rymmer du endast 9 nagellack, beställer du större saker så blir frakten dyrare.

2011-01-29 - 13:23:12 | URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0