Premiär av balspecial 2011- del 1 klänningar- årets trender

Blir en tidig premiär av balspecial i år! Dock börjar det ju bli dags att välja klänning nu, så är lika bra att skriva om det i tid, finns ju inte så stor mening med att göra inläggen senare!

Tittade tillbaka i kategorin balspecial, och det var himla klent med inlägg där måste jag erkänna!
I år skall det helt klart bli en stor förbättring där!!

Jag tänkte som ni kanske förstår börja med klänningar, för att sedan gå vidare till skor, väskor, frisyrer, naglar och smink. Bilar lämnar jag utanför ;)

Vill ni att jag tar upp något speciellt, undrar om något eller har några tips, så hör av er!!

Så, det börjar som sagt bli dagt att se efter balklänning, många kollektioner 2011 består av vågade lekfulla modeller, mycket klassiska sjöjungfruformer, spel i olika material, glada färger och mönster.
Det blir spännande att se om dessa trender kommer visa sig på röda matten baler omkring i Sverige!

Från Jovani promdresses visas dessa trender tydligt, här nedan ser ni några av klänningarna:


otroligt vackra färger i skirt tyg, en modell som passar flera kroppsformer, smickrande fall


Denna är visserligen aningen kort för bal, men ack så fin!


Vilt och vågat med djärva mönster, hett!!!


Klassisk mermaid modell med modern edge, romantisk


Fruktansvärt ful enligt mig, men man blir absolut inte en i mängden i denna klänning


Min personliga favorit! Älskar släp, speciellt till korta kläningar! Vågat mönster med glada färger,                                UNDERBAR!



Publicerat: 2011-01-08 @ 00:40:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0