promenad+gym

Har varit väldigt dålig på att uppdatera mina träningspass. Ska skärpa mig, men det är svårt att egentligen skriva något om träningen, för ärligt talat har jag ingen koll på vad jag gör!
Jag är på gymmet, och jag tränar ganska aktivt, men jag tänker inte riktigt över vad jag gör. Vilka maskiner har jag använt? hur många reps och på vilka vikter? ingen aning.
Idag blev det i alla fall lite knäböj, det kommer kännas imorgon! Får alltid ruskig träningsvärk av det känns det som. Lite mage och rygg. Kanske gjorde jag något annat också.

Haha jag behöver ett schema så jag får lite koll! Så jag vet om jag gör framsteg. Detta ka ordnas direkt efter Marocko resan vill jag lova!
Publicerat: 2011-01-07 @ 16:33:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0