samvetspizza!

Igår testade jag ett nytt, jäkligt smidigt recept på pizza som man dessutom inte behöver ha dåligt samvete för att man stoppar i sig. Fick receptet från söta cajsas blogg.

Egentligen är det inte så mycket till recept, förmodligen den enklaste maten du kan göra!
Du tar helt enkelt köttfärs, plattar ut den på en ugnssäker form och kör in i ugnen på ca 20 min. Därefter lägger du på din valfria fyllning och in i ugnen igen ca 15 min.
Din samvetspizza är färdig!



Fyllningen jag använde var:
tomatsås
champinjiner
tomater
salami
bacon
lök
ost


inte mycket onyttigt där inte! Hade bara lite ost, mest för själva sakens skull, för tar man bort osten från en pizza räknas det knappt som pizza längre!
Blev kanon, testa!
Publicerat: 2011-01-26 @ 08:49:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0