snart smäller det!

Har gått upp för mig att det inte är långt kvar till vår marocko resa. Vi flyger på Fredag, åker till Sthlm på Torsdag. Alltså har jag morgondagen på mig att packa och införskaffa nödvändigheter inför resan.
Idag har jag städat och plockat iordning en massa, har ju inte varit här hemma något över jul, så har minst sagt haft en del att göra!
Fick äntligen ihop mitt skrivbord så nu börjar jag få ordning på grejorna! Hade velat göra ett nytt set naglar innan resan, men är tveksam till att jag hinner, kanske imorgon.. tror jag ska försöka mig på gelé när jag gör dem nästa gång, blir spännande!

Ha det fint, får se hur bloggandet blir framöver, imorgon eller på fredag hinns det kanske inte med, är inte helt däker på om jag tar med datorn på resan eller inte.. men tror niog den åker med :)
Publicerat: 2011-01-12 @ 00:08:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0