Elf mineral booster

Jag kom på att jag skaffat en hel del nya produkter sista tiden som jag inte skrivit om, därför är det p stor tid att jag recenserar dem nu! En hel del kommer från Elf, först ut är deras mineral booster.

Den finns i 5,1 g eller 17,8 g i färgerna sheer, shimmer och tinted. De stora kostar 61 kr och de små 43.
Enligt hemsidan skall den ge en porsinsmatt hy som håller hela dagen, den jämna ut fina linjer och absorberar olja. Den innehåller äve vitamin A, B och E.

Jag köpte den stora i färgen sheer, det är inte så stor skilnad på färgrna eftersom tanken är just ett transparent resultat med matt hy.
Jag föredrar att jobba in den med puff istället för kabuki eftersom jag för det mesta använder den som puder över min foundation och den fäster bättre med puff.

Hyn blir verkligen matt och håller absolut länge! Jag rekommenderar den starkt till dig som lätt kan få fet hy, all olja absorberas.

Jag upplever dock att den ibland kan fugera väl bra och torka ut, å andra sidan, vem får inte torr hy på vitern?

Använd den ensam för att jämna ut hyn för ett matt resultat utan någon täckande effekt eller som puder över din grund.

Jag är supernöjd, är defenitivt en favorit för mig!

Kom dock ihåg att den endast mattar till och jämnar ut, du får inget täckande resultat tillskillnad från många andra puder.
Publicerat: 2011-01-02 @ 20:40:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0