wanted

Den 21 Januari fyller jag år, inte superlångt kvar! För en gång skull har jag inte alls svårt att komma på vad jag gärna skulle få inslaget.

Denna hårinpackning skulle jag bra gärna vilja ha:


Inpackningen heter Joico K-pak Deep-penetrating Reconstructor och förstärker hårets elasticitet, styrka och glans.
Återupprättar hårets ursprungliga styrka och kondition.

Den har blivit utsedd till världens bästa 10 år i rad!!!
Den doftar banan (synd, för tycker inte om den lukten) och finns att köpa på bla Lyko.se för 240 kr

De läckra matsumoto skorna skulle jag gärna se på mina fossingar i vår:


399 kr på nelly.se

Skor får man enligt mig aldrig nog av, så dessa får gärna dyka upp i ett paket även de!


Från asos och är nu på rea, ca 200 kr

Ett presentkort på intersport skulle inte skada, behöver faktiskt ett par vettiga träningsskor!

Spirulina



En riktig viaminkick kan behövas med tanke på hur grönsaker odlas idag, spirulina ska bli en ny vana hade jag tänkt mig!

Annars önskar jag mig

skjortor

en fin thermos mugg

en vattenflaska

kavaj

pengar

parfym

Tja, det var väl det, tycker själv inte jag är särskilt svår när det gäller presenter, blir glad för det mesta!




Publicerat: 2011-01-04 @ 15:39:29


1 kommentarer
Postat av: Elva

Fina skoooor!



Jag missar alltid kommentarerna på mina blogginlägg verkar det som. Jag måste vara världens sämsta bloggare.

Kul att du gillar mitt arbete iaf och hoppas att du fortsätter att titta in nu när jag inom kort kommer att kunna bli aktiv igen efter att precis ha fött barn.



Mvh Elva

2011-01-07 - 15:41:55 | URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0