black lilly

Har bestämt mig för att öva,öva,öba på naglar så fort jag får lite tid över denna sommar. De börjar bli hyfsade nu, men ännu känner jag mig aldrig helt nöjd med ett set naglar jag gör.
Så, det blir förhoppningsvis många naglar på mitt kära övningsfinger i sommar!

Denna gjorde jag igår kväll, iget komplicerat egentligen, att sätta fast stenar och pärlos klarar vem som helst, men tycker ändå d blev snygga. Gillar inte de droppformade stenarna, men gör man blommor av dem funkar det :)





Har byggt in olika orange och guld glitter, det blå är vanligt nagellack, sedan lite prickar i svart.





Kommer köra på dessa blommor själv någon gång!
Publicerat: 2011-07-01 @ 23:31:19


1 kommentarer
Postat av: Sara - lackat

sv: transdesigns egna märke :)

2011-07-03 - 14:15:25 | URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0