uppdatering

Har som ni märker varit väldigt ogeneröst med inlägg hät ett par veckor. Jag har haft min tentaperiod, efter den startade vi upp vår verksamhet, vi driver en glass/korv/matvagn på torget i Eksjö, samtidigt som vi skulle komma igång med det försökte jag plugga till en tenta i affärsredovisning som jag hade efter mig.
Med andra ord, inte mycket tid över!
min sambo är nu och tävlar i England, vilket innebär att jag själv har ansvaret för vagnen, (med uppskattad hjälp av min bror som vi har anställt), samtidigt som jag som vanligt har hår, smink och nagelbokningar inför balen.
På Söndag komer min sambo tillbaka och då blir det förmodligen fler inlägg här!
I sommar kommer det dock bli färre sminkningar och inga naglar på mig själv, utan jag visar vad jag gör på andra. Då jag arbetar med mat har jag kortat ner naglarna så mycket det går, jag sminkar mig heller inte särskilt mycket, så finns inget intressant att visa där.
Tre nagelförlängningar har jag gjort denna vecka, de kommer upp snart. Imorgon ska jag sminka och göra hår på två tjejer som ska på bal.
Torsdag morgon skall jag göra håret på min kusin till skolavslutningen och på kvällen blir det nagelförlängning på min syster som ska ställa upp i en fitnesstävling!

Så, det var en kort uppdatering, hörs snart!
Publicerat: 2011-06-07 @ 08:51:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0