Tentan är över!

Jag hälsar mig själv välkommen tillbaka på bloggen! haha
Nu har jag skrivit min tenta i associationsrätt, har plugat bättre än jag brukar, men vet inte om det hjälpte tyvärr..
Det är en svår kur och tentorna brukar vara svåra, vår var ju verkligen inget undantag.. Jag skämtar inte när jag säger att folk grät när de kom ut från skrivningen!
Trots det är det en kurs som varit väldigt rolig, och vi hade äran att ha Jan Andersson på några seminarier och föreläsningar, inte illa :)
Nu börjar skatterätten med första föreläsningen redan idag, så ska försöka ladda om ordentligt!
Äntligen ska lägenheten städas, benen epileras, ögonbrynen plockas och allt sånt som jag inte kunnat prioritera under tentaperioden.
oavsett hur det gick är jag glad över att det är över åtminståne för tillfället..

Publicerat: 2011-03-28 @ 08:53:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0