Tonat håret

Efter X antal blekningar och alldeles för mycket slit på mitt hår har gått från svart till min egen ljusbruna färg, det är första gången på flera år jag haft min naturliga hårfärg. Efter Marocko resan blektes dock håret i solen mer än vad jag räknat med, vilket visserligen blev ganska snyggt, men hårförlängningen jag köpt precis innan passade naturligtvis inte. Så för några dagar sedan körde jag en ljusbrun toning i håret, mycket nöjd med resultatet!

Har tagit före och efter bilder, men svårt att visa den verkliga färgen, tycker inte håret är riktigt så mörkt som bilden nedan.

Före                                        Efter




Dessa två bilder är nog mer rättvisande, på bilden till vänster syns att det är mörkare i hårbotten, nu är hela håret lite mörkare istället.

Blev som sagt jättenöjd över resultatet, kul att det går att förändra håret så mycket men ändå hålla sig nära sitt naturliga utseende.




Publicerat: 2011-03-01 @ 15:29:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0