a little touch

Här är en superenkel men sommarfräsh sminkning!

har använt:
ögonskugga- nectar från MUS
mascara- hypnose drama från lancome
liquid eyeliner från Elf



lägg den orange skuggan i globlinjen och sudda utåt, uppåt. Sedan eyeliner och mascara. Jag valde att lägga en ordentlig eyeliner för att det skulle hända något, men det fungerar absolut bra med ett tunt streck eller utan vara sig eyeliner eller mascara om du känner för det, den orange skuggan komer då endast framhäva din bränna och ge mer djup i blicken, ett väldigt naturligt och fint resultat i så fall!



Eyelinern bråkade en del som ni ser, fick kladda som bara den för att den skulle lägga sig någorlunda jämnt, den har en tendens att "dela på sig" och lämna vissa partier utan färg. Fungerade bättre när jag applicerade med pensel dock.



Usch vad jag ser sur ut! haha, men här ser ni hur den oranga smälter in, använd den gärna försiktigt som rouge också! Jag körde på ljusrosa läppglans, men vill du gå all in med den gyllene stilen så kör på bronsiga toner på läpparna för att framhäva brännan mer och matcha de oranga tonerna.
Publicerat: 2011-05-02 @ 19:03:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0