tenta om 8 dagar

Ni som har hängt mer här på bloggen ett tag förstår kanske att det är tentaperiod igen? Därav den (ovanligt) dåliga uppdateringen.
Om 8 dagar har jag alltså tenta i skatterätt, en rolig kurs faktiskt, synd att man altid kommer igång så sent bara..
Efter den tentan har jag två veckor på mig att plugga in affärsredovisning och tenta av den kursen. Under den tiden ska jag även komma igång smått med företaget ag och min sambo ska driva i sommar, har inte berättat om det, men vi har startat ett handelsbolag!
I sommar ska vi vara egenföretagare och arrendera en torgvagn där vi ska sälja grillat, glass, kaffe med mera. Ska bli kul, men innebär mycket slit, endast ett fåtal dagar ledigt under sommaren och på detta har jag tänkt skriva en tenta i finansiering och finansiella kontrakt efter sommaren också..

Får med andra ord se hur det blir med bloggandet en tid framöver, tack till alla er som fortsätter kika in och ge snälla kommentarer, ni är guld värda!!!
Publicerat: 2011-05-13 @ 21:47:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0