tro, hopp och kärlek

Igår satt jag i panik fem timmar och skrev allt vad jag orkade i min skatterättstenta. Nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa! Om två veckor skriver jag tenta i affärsredovisning och sedan får jag slänga mig in i vår verksamhet i företaget vi startat och ska driva i sommar. Stressigt och väldigt mycket att göra, med det ska bli roligt!
När man inte har så mycket tid över, men ändå vill piffa till sig lite är färg på läpparna ett perfekt sätt! Går fort, men gör skillnad och syns!


Speciellt nu på våren/sommaren kan det vara skönt att inte ha så mycket smink i övrigt.
Har länge haft problem med ljusrosa på mig själv, men denna har fortfarande så mycket färg i sig och går mer mot härlig bubbelgumrosa än fjortisljust som känns så fruktansvärt.- Tummen upp för denna alltså!




lite foundation, rouge, mascara på övre raden och valfri färg på läpparna, snabbt och enkelt!
Detta läppstift kommer frn min 66 palett. Jag var först lite besviken när jag fick den, fick använda så otroligt mycket färg för resultat när jag applicerade med pensel, men så fort jag testade med fingrarna istället blev det mycket bättre! Sitter helt ok också, hade färg kvar trots att jag ätit och druckit, även om den skulle behöva lite påbättring.
Publicerat: 2011-05-22 @ 09:19:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0