Studier

Hej på er! jag sitter just nu och pluggar, en stor del av kursen jag läser nu (kreditsäkerhet och insolvens) går ut på att författa och analysera ett rätsfallsreferat, alla lämnar in sina referat och nu har vi fått en annan, okänd persons arbete som vi ska ge poäng och omdäme på. Tanken är att vi ska föra en argumentation till personens analysdel. Jag tycker om denna typ av uppgifter, skriver helre arbeten än maler böcker. Denna uppgift är en stor del av examinationen som också består av tentamen. Självklart är det sedan lärarens bedömning som ligger till grund för betygsättningen och inte de vi gjort på varandra.
Vi har inte gjort så många skriftliga uppgifter, men jag funderar på att lägga ut det jag har åstadkommit här på bloggen?
Jag vet inte om det finns någon som läser min blogg av annan anledning än att få inspiration, skönhetstips och så vidare, men jag tänker att en publicerad uppsats ihop med betyg kanske kan ge någon annan vägledning i sitt eget uppsatskrivande?
Publicerat: 2011-10-04 @ 13:03:02


3 kommentarer
Postat av: karin

K9 är lätt det bästa schampot ! Aloe vera är en utav huvud ingredienserna så risken för att torka ut huden är liten, snarare tvärt om :)

2011-10-05 - 16:44:57 |
Postat av: karin

oj såg att komentaren hamnade på fel inlägg haha, det var menat till de du skrev om Ängla :)

2011-10-05 - 16:46:13 |
Postat av: sara

haha, förstår det! Tack för tipset! Får beställa hem det och testa, låter ju kanon!

2011-10-06 - 12:27:07 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0