violetta

Jag har förstått att flera av mina läsare tycker lila är en knepig fär att lägga som ögonskugga, här är en variant där jag använt lila i globlinjen och ljusblå på rörliga locket. Jag har dock planer på att göra en tutoril med just lila, så håll ögonen öppna :)

Fanns så många bilder att välja på till denna sminkning, så slänger in flera stycken! Har börjat försöka mig på lite inställningar på kameran, börjar få till någorlund vettiga bilder på sminkningarna nu.. Dock är ju ljuset i de första kanske inte de mest ultimata, med på de tre sista bilderna fick jag till det?
















Produktlista:

ansikte: Foundation- Lumene "double stay mineral matt makeup"
Puder- Elf "mineral booster"
Rouge- MUS "microshadow Nectar"
Ögon: Primer MUS HTL platina, mineralskuggor från makeupcismetics
Ögonbryn: Penna, "eyebrow lifter and filler från ELF


Publicerat: 2011-10-06 @ 20:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0