HÖST <3

Att hösten infunnit sig i vårt kära Sverige har knappast gått någon förbi. En period där folk drabbas av depressioner, det blir kyligare, mörkare, regnigare och allmänt dystert. Jag bara älskar det!!
Det verkar som om jag och min syster är lite felkonstruerade, för hon blir lika galen som jag på hösten.
Helt plötsligt vill jag inget annat än att baka, måla om, sy kläder, möblera om, eller ja varför inte byta ut allt i hela lägenheten bara?
Jag vill få vara kreativ samtidigt som jag känner sug efter att gå gärnet inför skolan och träna som en gakning samtidigt. Störst av alla sug är nog shoppinglusten.. Har ni kollat in zaras hemsida?
Usch så mycket fint det finns där! Nu har jag spenderat allt för många timmar på olika sidor och jag vill ha ALLT!
Ska plocka hem min provdocka som står hemma hos mor och far, och ge sömmerskan inom mig en chans att komma fram ;)









Publicerat: 2011-09-20 @ 20:00:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0