Le chien

lechien finns massor av kläder och produkter till dig med småhundar. Jag som har en ganska "stor liten hund" har ibland upplevt att det kan vara svårt att hitta tillräckligt små storlekar, men där finns allt man kan tänka sig även till de allra minsta!
Skickade iväg en beställning idag till Ängla, inga kläder dock (de är supersöta, men lite dyra enligt mitt tycke).
Detta väntar vi nu på att få hem:


Balsamspray med vaniljdoft, 115 kr


rosa klämmor, 8 kr


gröna rosetter med strass, 12 kr


Speciella ben som ska ha någon god köttsmak på insidan, får hundar som inte annars tuggar på ben att tugga frenetiskt står det på sidan. Vill inte ha frenetiskt tyggande hundan, men Ängla har tandsten, så lite extra gnag skadar inte! , 2 st för 25 kr


Så, blev en ganska billig historia. Rosetterna och klämmorna var föresten på rea, nnars kostar rosetterna ca 30 kr. Lite ekonomisk måste man ju vara, går jag till en hästaffär för jag storpack med gummisnoddar med rosetter på för det priset.

Jag ser mest fram emot balsamsprayen. Hon luktar inte så fräsht trots att jag tvättade henne, (en del kommer visserligen från munnen) så sprayen gör nog susen! Kan även vara bra till just hennes päls, en yorkies päls är inte som andra hundars, utan liknar lite mer vanligt människohår, så de ska badas en gång i veckan.

Kan även varmt rekomendera skorna de har på Le chien, kopte ju ett par till chicco där förra vintern. Tror de gick på 300, men har du en hund som behöver använda skor är det värt det! Det är de anda jag har testat som sitter kvar ordentligt och har riktigt bra passform, Att de är otroligt söta är bara ett pus :)
Publicerat: 2011-09-25 @ 20:01:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0