Sciio

Några har anmärkt att min blogg har ett konstigt namn. "Sciio". Hur säger man det, och vad betyder det egentligen?
Tja, säg det hur du vill och Sciio betyder egentligen ingenting.
Scio, däremot betyder "jag kan"/"Jag vet".
Jag tyckte helt enkelt att det var ett passande namn när jag började blogga.
Inte av den anledningen att jag kan och vet så extremt mycket, utan med som en push till mig själv, för visst kan jg mer än jag tror.
Så, när någon hädanefter kikar i min blogg, tänk på det själva pch ta det till er- NI KAN



På det slänger vi in en bild som, förutom att den är på mig inte har mycket mer med saken att göra. Samtidigt konstaterar jag att det är ganska snyggt om än opraktiskt med en för lång lugg, och att jag i vissa vinklar har rätt shyssta kindben.
Publicerat: 2011-09-29 @ 16:51:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0