Suprise!!

Kära bloggläsare, jag har något stort att meddela!
Jag har nu skapat en ny blogg, så i fortsättningen är det på eyedust ni ska kika in! Det kändes som om jag ville börja om med bloggandet och ha en blogg jag kan känna mig mer nöjd över från första början. Denna blogg har sakta men säkert utvecklats till att bli en skönhetsblogg, i början skrev jag ju om hästar, skola, jobb och diverse andra saker.
Så, min nya blogg är mer renodlad, snyggare, proffsigre och bättre på alla sätt och vis anser jag i alla fall!

Så, jag hoppas verkligen att ni fortsätter följa min blogg och uppskattar de förändringar jag gjort!


Den nya bloggen är redan igång, ett par uppdateringar finns redan, vissa har ni sett förut, men majoriteten är nytt!

Publicerat: 2012-01-03 @ 01:56:18


1 kommentarer
Postat av: kajsa

hejsan!



Jag skulle bli jätteglad om du var med i tävlingen på min blogg där man vinner ett valfritt smycke för max 400 från damoknekt!



direktlänk: http://kajsaronning.devote.se/blogs/18949850/taevling-vinn-valfritt-smycke.htm



Ha en bra dag och lycka till, kram!

2012-04-19 - 20:44:15 | URL: http://kajsaronning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0