Att sälja sina trosor

Fick för ett tag sedan en kommentar från hasse angående mitt inlägg om personer som säljer sina använda trosor.
Ni hittar det inlägget här.

Hasse skrev:


Efter en lång tid av hemligt smusslande och efter att ha läst liknande inlägg som de som fins på denna blogg så har jag beslutat mig för att "ge trosköparen ett ansikte". Jag vet visserligen inte om jag är sinifikativ för den genomsnittliga köparen men jag tror inte att jag är väldigt avikande hellre: Jag är ensam och mitt sexliv präglas till 100 procent av detta. Jag har köpt regelbundet av två tjejer i flera år och jag betalar bra för deras använda trosor (mellan 300-600 för en trosa). Vad är det som är så fel? Tjejerna får lite extra pengar och jag får min tillfredsställelse. Hade det varit bättre om jag hade stulit trosor som vissa män gör? Jag vill betala ordentligt istället och lägger en stor del av mina annars ganska magra inkomster på detta.
Varför är så månnga så hånfulla mot detta?
Hans


JAG vill börja med att ge lite cred till dig som går ut med detta.
Vad jag skrev i inlägget var dock inte att det är fel att gå igång på använda trosor, utan att de som säljer bör tänka sig för både en, två och tre gånger.

Sedan kan jag bara allmänt säga att du låter som en sorglig person som lägger så mycket pengar på smutsiga underkläder. Alla har sexuella drifter, att du tillfredsställer dig på detta sätt är naturligtvis upp till dig, personligen kan jag inte förstå varför vanligt sex inte räcker,men vi är som sagt alla olika.

I inlägget skrev jag också att gränsen mellan vad som är lagligt och inte kan vara svår att urskilja. Där har jag ändrt min ståndpunkt, det är trots allt trosor du köper, är det lagligt att köpa sexleksaker bör använda trosor inte vara ett undntag.

Vad jag reagerar på är som sagt att jag inte tror tjejerna är fullt medvetna om vad de gör. Jag skulle känna mig äcklad, smutig och skamsen om okända män tillfredsställer sig med hjälp av lukten från mina trosor.
Om tjejerna är fullt medvetna om vad som egentligen händr, om de inte berörs av det, eller rent av njuter av tanken själv ser jag inget problem med det.

Men hur kan du veta om tjejerna du köper trosor av gör det för att de faktiskt vill eller enast för pengarna?
Jag kan spontant tycka att problemet ligger i just det att du betalar bra med pengar för det. Hade de kunnat ge sina trosor till dig för priset de själva köpt dem för? alltså utan vinst?
Knappast.
Många kompisar jag pratat med om detta reagerar ordentligt när de hör vad man kan sälja en trosa för.
" 400 kr?! Det blir ju flera tusen i månaden! Lätt att jag gör det!"
När de sedan tänkt efter en stund har de alla ändrat åsikt. Ingen av de jag känner kundetänka sig att sälja dem efter att de funderat över vad köparen faktikt ska ha trosorna till.

Är det så att man säljr sina trosor endast för pengarnas skull ÄR det fel helt enkelt.

Naturligtvis är det värre med de män som stjäl trosor, ska någon ha näsan i mina trosor vill jag i alla fall vara ,edveten om det.

Det faktum att de flesta som säljer är studenter med knaper ekonomi tyder ju på att det i slutändan mestadels handlar om pengar.

Numer finns det även annonser från 14 åriga tjejer som vill sälja sina trosor ute. Fruktansvärt enligt mig, säker underbart enligt vissa. I den åldern är man helt enkelt inte mogen nog att fatta ett sådant beslut. Och ingen borde på något sätt tillfredsställa sin sexualitet med något som är ihopkopplat till flickor i den åldern.
Det är endast min åsikt förstås.

Dock måste jag erkänna att jag skulle kunna sälja ett par av mina trosor. Det mesta går att köpa för rätt summa, och för en 50 000 så kanske jag skulle kunna börja fundera över det seriöst. Kanske.

Summan av kardemumman är alltså att jg inte tyckr det är så fel i sig att använda anvönda trosor,även om jag inte förtår varför man väljer det istället för att uppleva riktigt kärlek. Jag tycker att de som verkligen vill sälj sina trosor och känner sig helt bekväm med det kan fortsätta, MEN jag är skeptisk till att många som säljer sina underkläder verkligen trivs med det.

Så, nu är det upp till, er! Vad tycker ni, kommentera och diskutera!

Sedan kan jag ju, efter hasses kommentar, även uppmana er tjejer att hålla ordentlig koll på era trosor i omklädningsrummen, kanske bör ni låsa in dem bland värdesakerna?
Tanken att någon vill stjäla mina trosor har aldrig slagit mig, men jag tänker faktiskt hålla det i minnet...
Publicerat: 2010-12-29 @ 23:11:10


14 kommentarer
Postat av: BENITA

Tack så jättemycket Sara för din peppande kommentar, så tack! :-)



Och gud vad jag älskar leopardnaglarna som jag såg i din blogg. Krams!

2010-12-30 - 10:15:14 | URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/
Postat av: Malin

Det är inte olagligt, Ingen kommer till skada.

Självklart säljer man sina trosor för pengarnas skull.

Det är kvinnans eget beslut och hon tycker att det är värt det så hon utnyttjas knappast då hon inte svälter ihjäl om hon inte säljer sina trosor. Ett val som ingen annan än en själv väljer så om någon utnyttjar någon så är det tjejerna som utnyttjar sina kunder som förmodligen har sociala problem likt spelmissbrukare eller andra psykiska eller fysiska hinder.



Hon väljer helt enkelt av egen fri vilja att sälja sina trosor för att få extra pengar.

Hon tycker med andra ord att det är värt pengarna.

Eller vill du att det ska förbjudas och att din åsikt ska bli lag? Vill du begränsa kvinnors fria vilja bara för att de inte har samma vilja som dig?



Självklart förstår tjejerna vad de gör och de delar helt enkelt inte dina åsikter och är antagligen inte lika känsliga som dig. Alltså för att du tycker och tror att något är hemskt behöver det inte vara så.

Tror du kanske att tjejer är så dumma att de tror att folk betalar ockerpriser för deras trosor för att sedan tvätta dom och ge bort i julklapp? Eller förvara trosorna i ett glasskåp? Nej alla tjejer är fullt medvetna om vad de gör och det går knappast att vända och vrida det till att tjejerna utnyttjas.



Kul att du försöker skylla på männen i detta fall. Hade det varit killar som sålde sina kalsonger med bromsspår i till tjejer för 800 kr så hade du inte sagt samma sak.



Och dina kompisar är delar nog inte dina åsikter eller känslor men väljer att hålla det inom sig själva. Hur många av dina kompisar som sa "ja 400kr, lätt att jag säljer" tror du på allvar skulle stått fast vid sin åsikt efter att du har sagt åt dom att det är fel? Eller efter att du har bett dom tänka efter? De väljer att inte ta upp en konflikt och säger därefter det du vill höra såklart. Knappast många tjejer som i grupp erkänner att de säljer sina trosor till okända män eller skulle kunna tänka sig att göra det. Handlar om grupptryck och vad som förväntas vara det mest 'normala' svaret och har inget att göra med deras personliga åsikt.



Kul förresten att du är redo att känna dig "smutsig, äcklig, utnyttjad" etc för 50,000 kronor. Gör inte det dig till en hora i och med att du anser att det är en sexuell tjänst?



(förövrigt tror jag nog att du skulle sälja dina trosor om jag kom viftandes med en tusenlapp i handen. Eller är det annorlunda om en kvinna sitter hemma och luktar på dina trosor än om en man gör det?) Varierar priserna då eller?

2010-12-30 - 14:55:39 |
Postat av: åsa

"det mesta går att köpa för rätt summa"



Gör inte den åsikten dig till en pengakåt hora som inte vet sitt eget bästa enligt dina egna kriterier?



Åsa

2010-12-30 - 15:03:31 |
Postat av: sara svarar

MALIN;

nu tror jag du får läsa en gång till..

Jag har inte lagt den minsta skuld till männen, vad jag skriver är ju att jag har förståelse för männen, enda åsikten där är ju att jag tycker vanligt sex är att föredra, jag skriver också att det endast är min PERONLIGA åsikt och att det är upp till var och en.



Jag skriver också att det INTE är att ses som olagligt.

Så, snälla läs vad det står innan ni kommenterar, att diskutera förlorar liksom lite syftet om ni inte läser vad som står.



För övrigt är det märkligt att du kan dra slutsatser om mina vänner, jag sa inte till dem att det är fel, det var de själva som tänkte efter.

Givetvis förstår tjejerna vad trosorna används till, men det är skillnad på att veta något och att verkligen förstå.



Och som sagt har jag inte sagt att det är en sexuell tjänst, jag har inte heller sagt att jag skulle sälja för 50 000, utan att jag först då kanske skulle kunna FUNDERA över det.

Detta gör mig naturligtvis inte till en hora, jag har inte heller sagt att de som säljer sina trosor för 100 kr är horor. Vet inte vart du fick det ifrån..



Du skulle defenitivt inte få köpa mina trosor för 100 kr, har inget att göra med om det är män eller kvinnor som vill köpa, jag vill inte att någon annan ska använda mina underkläder på det sättet..

2010-12-30 - 16:10:10 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: sara svarar

ÅSA;



Nej, det gör inte mig till en pengakåt hora.

Jag har som sagt inte någonstans skrivit att de som säljer trosor är horor, är ni själva som börjar dra märkliga slutsatser.



Vad det innebär är att jag, för 50 000 kr skulle börja fundera över om det för den summan är värt att jag skulle känna mig smutsig, äcklig och utnyttjad. FUNDERA ÖVER DET, inget annat.



Jag tror de flesta rubbar sina åsikter för rätt summa, du också. Säkerligen många som inte vågar stå för det.

För rätt summa skulle jag förmodligen kunna göra saker som står emot min egen moral. De är inget jag ska ljuga om. Jag vet inte vad som skulle vara rätt summa för att jag ska sälja mina underkläder, och förmodligen behöver jag inte fundera över det heller eftersom de nu säljs till priser som jag aldrig någonsin skulle göra det för.



2010-12-30 - 16:17:17 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo att diskutera förlorar sin funktion när du ljuger.



"Att sälja sina trosor ser jag som en sexuell tjänst, vilket inte är tillåtet i Sverige."



Så skrev du här:

http://sciio.blogg.se/2009/august/vill-du-kopa-mina-anvanda-trosor.html



Då var vi klara med att du visst har sagt det.

Du kanske borde ha koll på vad du har sagt och inte sagt, Alternativt sluta ljuga.



Ingen har sagt att du har sagt att det är olagligt.



Du har inte alls sagt att du har förståelse för männen. Inte i någon av dina texter har du skrivit att du kan förstå männen. Dags att sluta ljuga kanske?



"personligen kan jag inte förstå varför vanligt sex inte räcker"



Det är inte märkligt att jag kan dra slutsatser om valfri grupp med tjejer i din ålder. Människor reagerar på ett visst sätt socialt och vad som är accepterat och inte för situationen försöker man anpassa sig till oavsett vad sin personliga åsikt säger. Speciellt om det är en större grupp och det finns en bestämd norm vad som är rätt eller fel att tycka.



"Det är skillnad på att veta och verkligen förstå" Säger du. Som sagt majoriteten om inte alla tjejer som säljer sina använda trosor för skyhöga priser till okända män Förstår Precis varför männen vill köpa trosorna och det är ingen som "inte förstår" eller liknande. Tror du att tjejerna är så korkade att de inte ens har lagt en tanke till varför någon vill köpa deras smutsiga trosor?



Förklara vad du menar med att tjejerna inte förstår vad deras trosor används till tack.

Kan det vara så att någon annan inte tycker som du? Och att din åsikt inte är objektiv.

Bara för att någon gör något som du inte skulle göra så betyder det inte att de "inte förstår" eller att de inte är tillräckligt smarta som dig.



Så okej du har sagt att om du får 50,000 som bud så kommer du fundera på det okej. Då är du en möjlig hora enligt dig själv då du själv har sagt att DU tycker att det är en sexuell tjänst.

Du sa också att det mesta har ett pris, Vilket betyder att du kan tänka dig att sälja flera tjänster/saker även om det kommer att få dig själv att känna dig "smutsig", "äcklig" etc.



Sen det som jag skrev innan som du inte svarade på eller ignorerade ser jag som att jag har rätt och du har fel.



(Slutsats: DU tycker att det är en sexuell tjänst, samtidigt som du säger att du skulle fundera på saken om 50,000 kronor stod på spel och att du anser att det mesta har ett pris.)



2010-12-30 - 18:30:24 |
Postat av: Åsa

Nej du har inte skrivit att de är horor men du har skrivit att enligt dina åsikter så är dom horor eftersom du har skrivit att du tycker det är en sexuell tjänst.

(Om man säljer en sexuell tjänst så är man hora).



(här skrev du att du tycker det är en sexuell tjänst, i fet text till och med.)



http://sciio.blogg.se/2009/august/vill-du-kopa-mina-anvanda-trosor.html



I samma text som jag länkade ovan skrev du också:



"Visst blir kvinnorna utnyttjade på så sätt att män betalar för att få ta del av en kvinnas mest privata och intima för sin egen njutnings skull."



Alltså har du VISST sagt att du tycker att männen utnyttjar, så kom inte med skitsnack nu i efterhand och påstå att du inte har sagt något för din senaste kommentar är patetisk då du ljuger rakt ut och förnekar det du har skrivit.



Du skrev också efter det att om man säljer sina trosor så hjälper man till att medverka till att det kvinnliga könet trycks ner.

På vilket sätt trycks det kvinnliga könet ner?

Borde det inte vara det manliga könets som trycks ner? Vilket är mest nertryckande och pinsamt: Att sälja sina använda trosor dyrt eller att köpa använda trosor dyrt?

Jo det sistnämnda så du kan sluta försöka vrida detta till att kvinnan på något sätt är utsatt i denna situation. Om man ska gå efter din logik så borde det vara mannen som är utsatt.



Du vågar ju uppenbarligen inte stå för det då du ändrar dig från att fundera på saken till att du "ENDAST" skulle fundera på saken och inget annat. Innebörden av att "fundera på saken" betyder att man överväger det ena eller det andra inte att man funderar på handlingen men redan är bestämd att inte utföra den.



(Sen tror jag ju knappast att du skulle tveka om någon erbjöd dig 50000 för dina trosor. Jag tror att du skulle sålt dom direkt och således blivit en hora enligt vad du själva tycker är en sexuell tjänst och inte)

2010-12-30 - 18:41:33 |
Postat av: sara svarar

men snälla, jag skriver ju klart och tydligt att jag ändrat min åsikt i det inlägget ni nu kommenterar på. Lite larvigt av er att hänvisa till det förra bara för att försöka bekräfta att ni har rätt.



"I inlägget skrev jag också att gränsen mellan vad som är lagligt och inte kan vara svår att urskilja. Där har jag ändrt min ståndpunkt, det är trots allt trosor du köper, är det lagligt att köpa sexleksaker bör använda trosor inte vara ett undntag."



Med detta menar jag alltså, för er som inte förstår det, att jag inte tycker det är att ses som en sexuell tjänst, därmed kan ni stryka alla era påståenden om att jag tycker det är samma sak att sälja trosor som att vara prostituerad.



Sedan bryr jag mig ju inte ett skvatt om vilken summa du tror att jag skulle kunna sälja mina trosor för.



Om du läser vidare skrev jag PRECIS det, att man även skulle kunna se det som att det manliga könet trycks ner.

¨Som sagt, läs vad det står istället...



Och NEJ, jag ljuger inte, och jag har inte ändrat mig för att inte stå för vad jag skriver.



CITAT för en 50 000 så kanske jag skulle kunna börja fundera över det seriöst. Kanske. SLUTCITAT



= att jag endast skulle fundera över det. Förstår inte hur ni kan kalla det för lögn osv, jag skriver ju samma sak fast med andra ord.

2010-12-30 - 19:48:42 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: sara svarar

missade att det var något jag ignorerat, du får gärna skriva igen, för är inte säker på vad du menat.



GIVETVIS tycker inte alla som mig, det är därför jag skriver om det här.

Jag säger inte att något är rätt eller fel, utan endast vad jag tycker.



vet inte om ni förstår vad personligen anser jag/ tycker osv betyder. med det har jag alltså sagt att det endast är MIN åsikt. Givetvis är min åsikt inte objektiv...



Slutligen, eftersom ni verkar ha ett stort intresse för vad jag skulle göra för pengar så står jag fast vid att det mesta går att köpa för pengar.

Det mesta betyder väldigt mycket och därmed inte allt.

Personligen skulle det alltså krävas en stor summa för att jag skulle överväga att sälja mina trosor. Vad mer jag skulle kunna göra för en ännu större summa vet jag inte. Men naturligtvis inte vad som helst som ni verkar tro.



Ber dock om ursäkt för ETT fel jag haft, jag hade fel med att jag skrev att jag har förståelse för männen. Det är väl något jag tänkt med inte skrivit antar jag. Jag har dock poängterat att jag inte ser något fel i det "Summan av kardemumman är alltså att jg inte tyckr det är så fel i sig att använda anvönda trosor,även om jag inte förtår varför man väljer det istället för att uppleva riktigt kärlek"



samt att:

"Om tjejerna är fullt medvetna om vad som egentligen händr, om de inte berörs av det, eller rent av njuter av tanken själv ser jag inget problem med det."



Med detta sagt förstår jag faktiskt inte hur ni kan kalla mig lögnare..

2010-12-30 - 20:06:00 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att man citerar det du har skrivit annars blir det svårt att föra diskussion.

Du menar alltså att det är larvigt av oss att citera det du skriver bara för att vi vill ha rätt?

Är det inte larvigt att ljuga att man inte har sagt en viss sak när det står svart på vitt att du har skrivit det?



Nej du skriver inte att du har ändrat din åsikt angående om du ser det som en sexuell tjänst eller inte.

Du skriver precis som du citerar nu att vad som är lagligt och olagligt kan vara svårt att skilja åt.

Det har ingenting att göra med att du tycker det är en sexuell tjänst.

Finns inget samband i detta som du försöker få det till då du i det stycket endast skriver att du tycker det är en sexuell tjänst sedan skriver du om utnyttjning, nedtryckta kön och diverse feminist-snack etc inte ett ord om hur lagen kan tolkas.

Förövrigt så finns det överhuvudtaget inget samband då det INTE är olagligt att sälja sexuella tjänster.



Oehört dålig argumentation från din sida och det du inte svarar på som jag skriver ser jag som sagt som att det inte finns något att diskutera längre då jag har vunnit denna diskussionen.



2010-12-30 - 20:24:16 |
Postat av: åsa

Skojar du eller? ETT fel? Du har ju fel i det mesta du skriver och vi debatterar emot och kommer med våran personliga åsikt, Är inte det meningen att man ska komma med sin PERSONLIGA åsikt och argumentera för den istället för att ändra sig?

Blir inte mycket till diskussion dom du försöker bjuda in till om du inte tål kritik mot din åsikt. Kanske borde du istället säga till folk att komma in och hålla med dig och komma med diverse ryggdunkningar istället för diskussion då du inte klarar av att din åsikt kritiseras och diskuteras vilket är meningen.



Du kommer med din åsikt.

Vi kritiserar den och kommer med våran åsikt.

Du ändrar din åsikt och vi har således vunnit den här diskussionen.



Och nej du har inte fel i bara en sak du har fel i hela inlägget och om du läser våra inlägg igen så ser du vad vi har för åsikt och att du sedan inte svara på det vi skriver. T.ex det om att tjejerna är mycket medvetna om vad trosorna har för syfte för kunderna. ETC ETC!!!(läs alla inlägg så ser du att det är du som har undvikit fler och fler sidospår och endast svarat på ett fåtal vilket tillslut gör det till att det endast är en enda sak man diskuterar.)



Om du inte vill att man ska kritisera och argumentera mot DIN PERSONLIGA ÅSIKT så borde du kanske inte be folk att göra det?



Lögnare är du ju om du skriver att du tycker att det är sexuella tjänster och sedan påstår att du inte har skrivit det. Oavsett om du ändrar din åsikt vilket du verkar göra ofta så ändrar det inte faktumet att du ljög om att du inte hade skrivit det.



Lögnare.

2010-12-30 - 20:41:33 |
Postat av: sara svarar

jag orkar just nu nte ta mig mödan att läsa sista kommentaren tar det senare när jag har tid. Nu ändrade ju jag min åsikt redan innan ni skrev något. Visst är det viktigt att kunna argumentera för sin sak, lika viktigt att kunna se saker från andra synvinklar.



Eftersom sexuella tjänster är olagliga och jag inte ser det som något olagligt menar jag därmed att det inte är att ses som någon sexuell tjänst.

Kunde förstås förtydligat detta, men det är i alla fall så jag menar.

2010-12-30 - 21:14:25 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: sara svarar

Jag ska göra ett försök att svara på det ni påpekat. Jag har haft en stressig dag, ni har båda skrivit långa inlägg med mycket innehåll, ber om ursäkt för om ni ser det som om jag ignorerat. det har inte varit meningen.



Så, återigen gällande min så kallade lögn.

Jag gjorde antagandet att det var mitt senaste inlägg ni syftade till. Vilket jag tycker är ett ganska rimligt antagande då jag inte riktigt ser poängen med att ta upp saker jag tidigare skrivit men själv redan rättat. Det är som sagt något jag ändrat mig om efter att själv tänkt över det. Det var ju jag som skrev det senaste inlägget och konstaterade alltså att min tidigare åsikt var bristfällig, utan påverkan av något som ni sagt. Det är därför märkligt att påstå att någon av er vann den diskussionen eftersom jag själv tyckte det var fel redan innan någon annan kom med åsikt.



Så, visst, se det som en lögn, men jag tror att ni bägge kan förstå mitt antagande om att det var det senaste inlägget ni kritiserade, det är svårt att förstå att ni pratar om det förre inlägget men ändå kommenterar i detta.



Angående att jag ändrar åsikt ofta håller jag inte med, det är just detta, om sexuell tjänst eller inte jag ändrat mig om. Förövrigt går en diskussion för mig inte ut på att "vinna eller förlora" utan att ta del av och eventuellt påverkas av andras åsikter och erfarenheter.



Självklart får ni kritisera mina personliga åsikter, jag är mestadels ute efter att ni ska komma med era egna istället för hitta anledningar för att kalla mig hora osv. Som sagt är det mina åsikter därmed har jag full förståelse för att flera inte delar dem, därmed är jag inte objektiv.



Jag hoppas att jag redan klargjort att jag inte kritiserar de män/kvinnor som köper underkläder. Så, vad detta inlägg handlat om är således att jag tror att många tjejer inte är fullt medvetna om vad de gör.



Med detta menar jag inte att de på något sätt skulle vara dumma, utan att många endast ser det som lättförtjänta pengar. Det är svårt att förklara, men ska ge det ett, förmodligen sista ordentligt försök.



Om vi som exempel tar korv. Vi vet vad korv innehåller eftersom det står bak på förpackningen. De flesta vet att korv innehåller rester av.. allt möjligt. Och de flesta äter det utan problem.

Jag känner en person som arbetar på en "korvfabrik". Ingen som arbetar där äter korv.



Det är detta jag menar med att det är skillnad mellan att veta något och att verkligen vara medveten. Vi vet vd det är i korven-och äter den. Först när vi framför oss ser vad det verkligen stoppas i den blir vi fullt medvetna om hur det verkligen är. och de flesta väljer då att inte äta korv.



Tjejerna förstår givetvis vad trosorna ska användas till, men jag tror att flera borde tänka en gång extra innan de beslutar sig för att skicka iväg trosorna. Och jag tror att flera som sålt sina trosor ångrat sig när de funderat över saken senare.



Gällande vem som eventuellt blir utnyttjad av vem så skrev jag ju från förta början att jag kan se det från bägge vinklar, så det här feministsnacket som ni vill koppla ihop mig med är mycket märkligt.



Jag tror att jag svarade på det mesta där?



Som sagt, är det något jag inte svarat på beror det på att jag missar det, inte på att jag ignorerar eller inte har något motargument/medhållande att komma med.



Jag ber er inte klappa mig om ryggen, men jag tycker nivån är för låg är man kallar folk för horor osv.



Kom gärna med kritig och egna åsikter, men håll det på lämplig nivå.



Jag har förståelse för era åsikter, fortfarande står jag fast vid mina.



jag ber er göra ett ärligt försök att förstå mig istället för att endast försöka trycka ner mig så långt det går.



Tack

2010-12-30 - 22:39:07 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: sara svarar

Tillägg: jag vet att det inte är olagligt att sälja sexuella tjänster, utan endast att köpa.



Får ingen köpa kan ingen heller sälja, därmed har jag endast kort och gott skrivit att sexuella tjänster är olagliga, något felaktigt kanske, men, men följden borde som sagt bli att man varken säljer eller köper.

2010-12-30 - 22:44:40 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0