Frågor om naglar

Gör du naglar bara på nära och kära, eller kan man boka tid hos dig:

Man får jättegärna boka tid hos mig! Jag jobbar hemifrån, så man får ta sig till jönköping där jag bor.
Det kostar 250 kr och det finns flera färger// glitter att välja på. Vill dock som vanligt poängtera att jag inte har urbildning.

Har du åldersgräns för nagelförlängning? ( jag är 11 år)

Nja, ingen exakt gräns. Om man får för sina föräldrar kan jag fixa naglarna, men inte allt för långa. Är man för ung för att göra förlängning kan man annars få dem lackade i fina färger med söta stickers osv!

Vart kan man köpa produkter för att göra nagelförlängningar?

Finns flera sidor, jag har gjort ett inlägg om det här. Annars kan jag tipsa om tradera och e-bay, där finns alltid mängder av rodukter till bra priser!
Publicerat: 2011-01-08 @ 01:14:06


1 kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: haha :D du kan köpa ALLT på transdesign.com! :D

2011-01-08 - 01:32:29 | URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0